nobody could ever replace you


Hejsan! Vet att johanna är hemma men vill göra ett sista bra inlägg här. Idag slutade vi fyrtiofem minuter senare för att vi var på teater med klassen i stan, annette från solsidan var med! :D Ganska ballt. Men kommer ha sovmorgon imorgon till nio istället satt det är najs! :) Men sen har jag varit hos tandläkaren också, hade inga hål, wiiie. Imorgon får jag fräffa jossis som jag saknar enormt mycket :( Då får hon berätta om allting som hänt i usa! Just det! Om du ser det här johanna så får du gärna följa med mig till gröna lund den 15:e maj om du har lust! :) Jaa, det var allt för mig, ha det bra alla johannis läsare! / petra


Kommentarer
Postat av: petra

sv: såklart att min chey får följa med! :D vi kommer ha supersuper kul! och det har öppnat två nya karuseller! :))))

2011-05-04 @ 08:20:25
URL: http://petragarton.blogg.se/
Postat av: petra

sv: såklart att min chey får följa med! :D vi kommer ha supersuper kul! och det har öppnat två nya karuseller! :))))

2011-05-04 @ 08:20:25
URL: http://petragarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn unga dam:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0