Jag menar, varför kompromissa, varför vika en tum? För någon annan gjorde det - ska jag vara lika dum?


Hej, imorse så vaknade jag av att Matilda kastade en sten på mitt fönster. Aja hon var typ utelåst så jag gick ner och låste upp sen gick jag och skulle sova lite till, men nej. Då kom Jasmin och hon och Matilda satte sig utanför mitt rum och spelade piano och gitarr, kul liksom. Så då orkade jag inte sova mer och gick upp. Sen bakade vi en kladdkaka som blev supergod! :D Och sen åkte jag, lollo och matts till stallet. Fast när vi kom till v-station så fick vi vänta i en halvtimme. Aja i stallet så borstade jag min plutt och smörjde lite. Efter det så åkte vi till Granngården och Peeta och jag gick runt och tog i alla hundgodisar tillochmed i grisöronen och i typ torkade oxben, euuuw.

Sen vart det pinsamt för peeta hihihihi :3 Kolla vi hörde en tjej som bara " Mamma titta ett hårnät" Peeta trodde att det var matts som ropade till mej så hon gick dit och bara " Åhh ett hårnät" med fjollröst hahahah så står mamman där och typ kollar på henne. HAHAHA vi sprang iväg till ett omklädningsrum som stog mitt i affären och asgarvade!

Ingen kommer orka läsa jagvet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn unga dam:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0