You're in my way and you better watch out


foto: Matilda Hassner

Hej sry om jag inte har bloggat meen jag har haft fullt upp ;) Igår så tältade vi i stallet jag och lovisa och petra sov i samma tält. Vi vaknade vid halv 7 och gick upp då, fatta hur trött jag är! Idag så red jag med lollo och maatt, det gick rätt bra! :) Och imorgon så är det bara två lektioner och sen ska vi städa, sen slutar vi. Och på kvällen ska vi tälta med klassen så jag får se om jag hinner blogga ;) Juste var i täby c med clara idag också, köpte ett par skor och en tröja ;)
puuuss

Kommentarer
Postat av: petra

an du inte lägga upp bilder på det du köpte? :)

2011-06-13 @ 21:20:58
URL: http://petragarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn unga dam:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0