min vecka

Söndag:
På kvällen kom vi fram och då gick vi till vår stuga och packade upp och så. Sen så kom han som äger gården och visade oss fölen, och några andra hästar :)
Måndag:
På morgonen kom alla andra som skulle vara med på ridlägret och då fick vi våra hästar, jag fick ville! :D
Sen så red vi på ridbanan och lärde känna hästarna. Efter det åt vi lunch och sen hade vi rykttävling! Efter det så red vi ut :)
Tisdag:
På morgon red vi på ridbanan och i min grupp var det bara 3 personer så det var braa, på eftermiddagen red vi och badade :D
Onsdag:
På morgonen var det vanlig lektion, sen så fikade vi lite och efetr det red vi till havet och åt och badade :) myys!
Torsdag:
På förmiddagen tränade vi gångarter sen på eftermiddagen hoppade vi först sen så hade vi TREC, det är typ som en hinderbana som man rider! Och sen hade vi lädervård och smörjde sadlar och träns! Och det var ju sista kvällen så vi fick efeträtt och tittade på film och så!
Fredag:
Det var ju sista dagen så vi hade trekamp, i första grenen skulle man rida en rinda så fort som möjligt, andra grenen skulle man skritta så fort man kunde och galoppera s sakta man kunde och sen i sista grenen skulle man visa två gångarter och få poäng för hur bra man gjorde det :) Efter det så var det gymkana! Det är som en stafett så ska man göra massa saker! Sen borstade vi hästarna och så och släppte ut dom och sen så var det prisutdelning. Jag kom etta i rykttävlingen! Och i trekampen kom jag 5:a så jag är riktigt nöjd! :D Sen var det bara att packa och säga hejdå till hästarna :(

Veckan har verkligen varit underbar! Saknar det redan!

och jag lovar att det kommer massa fler bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn unga dam:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0