Happiness can be found even in the darkest of times, If one only remember to turn on the lights.

Hej hörni, verkligen förlåt för att jag inte har bloggat. Jag har inte haft någon dator och jag tycker att det blir så tråkigt med mobilinlägg eftersom man inte kan ha bilder då! Men nu är jag iallafall i Skåne och kommer hem tidigt på onsdag så då blir det mer uppdatering :) Fast det är ju ändå sommarlov och vem orkar sitta vid datorn varje dag, haha jag får helt enkelt se hur mycket jag uppdaterar, hoppas ni har det bra!
Och vad har ni gjort i sommar då?
pussar

Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Fin blogg!

2011-08-01 @ 15:09:18
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: petra

sv: Tack pluttis! Du var anonym bara för att jäklas med mig eller hur? :D Btw visa oss ditt söta nylle!

2011-08-01 @ 22:48:57
URL: http://petragarton.blogg.se/
Postat av: emmmmmmmmmaaaaa

det går visst att lägga in bilder när man mobilbloggar! :)

2011-08-03 @ 23:11:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn unga dam:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0