Sometimes we've no choice but to walk away.

Suddig bild från idag!

 

Verkligen förlåt för det dåliga uppdateringen! Men det är ju sista dagen på sommarlovet så då har man inte tid att blogga! Vid kvart i ett åkte jag, Lovisa och Matilda till Täby Galopp och kom precis när första starten gick! Sen såg vi 4 lopp, och efter det så kom vi på att vi ville till stallet, så vi sprang till bussen och kom precis när bussen kom :D Då åkte vi hem och hämtade ridsaker sen kom Lovisas mamma och skjutsade oss till stallet! Och då hade Herman redan blivit riden så jag red Sisco med Lovisa som ledde Loppan! :) Sen smörjde vi och sen åkte vi hem!

Grymt kämpat alla TGPK:are idag!

 


Kommentarer
Postat av: jane <33

Hej, Johanna!

Skulle du kunna sicka bilderna från galoppen till mig på min mail [email protected] (på mig och Alfons).

2011-08-24 @ 18:45:44
URL: http://galoppmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn unga dam:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0