Man ska leva varje dag som om den är den sista. Men vem orkar leva med panik och dödsångest varje dag?


Förlåt för alla arkivbilder.

Hej, kom hem för rätt längesen har inte orkat blogga bara. Har haft det grymt, verkligen grymt! Vi kör på att jag skriver om varje dag ;)

Onsdag: På förmiddagen hade vi dressyr, det gick sådär. Han gick jättefint ibland! På eftermiddagen hoppning. Det gick verkligen jättebra han lyssnade jättebra och så. Fast i slutet av lektionen började det åska och blixtra ubermycket, så vi var tvungna att gå avbryta lektionen och gå in i stallet. Sen så på kvällen sov ju som sagt jag, petra, lollo, mimmi, elisa, cicci, sofia och matilda på loftet, det var jättemysigt! :)

Torsdag: På förmiddagen var det dressyr, Cropper gick jättefint! Sen på eftermiddagen var det hoppning, då fick vi hoppa en liten bana det gick också jättebra! På kvällen skulle alla sova där så då körde vi stafett med typ norsk fylla och lite såna saker! Sen på kvällen kollade vi på Rosa och hade det mysigt!

Fredag: Det var ju avslutningsdag så det var lite tävlingar och så. Först skulle vi sätta ihop ett träns så snabbt vi kunde, haha det gick rätt dåligt för mej. Sen skulle vi gå tipsrunda med jättesvåra frågor och det gick sådär. Efter det skulle man springa ett varv runt kvarteret så snabbt man kunde och jag sprang på 4.48 typ! Och efter alla dom grenarna räknade man ihop poängen och då låg jag och Petra på delad andra plats! Sen var det hoppningen kvar, Cropper var rätt pigg och taggad. Han försökte springa förbi några hinder men det gick bra om jag ramade in han! Och på sista hindret tog han ett superstort språng så jag höll på att ramla av med klarade mig ända in i mål ;)

Petra vann över mej med bara några hundradelar, haha surt men jag är jättenöjd eftersom jag kom tvåa :D Sen räknade dom ihop alla granarna och då kom Lollo först sen Matilda sen Petra och sen jag och några efter också! Så jag är jättenöjd med veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn unga dam:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0