I miss a lot of things, one of them is you

Hellå tänkte bara säga att det bli superdålig uppdatering imorgon eftersom det är valborg och jag ska göra en massa saker då, ah jag kan lika gärna rabbla upp allt nu dårå ;d

För så drar jag och mamma till täby för jag behöver tex kolla på sommarjacka.
Sen så åker vi hem jag fixar iordning allt som jag ska ha på mig till valborg.
Cyklar sen ner och möter upp Maja och Clara och cyklar med dom till tibblevallen.
Vi ska va "boll-lisor" (?) xd haha nej men hämta upp bollar och heja på IFK täbys damlag.
Sen cyklar jag snabbt hem och byter om till "rätt" kläder och går över till Ellen Meurling.
Är där hos dom och drar sen till Majbrasan i skarpäng med dom :)

alla kommer till tippen imorgon!

så ja,  lite hetsigt men det klara jag (hoppas jag?) ;)



saknar den här tjej hur jäkla mycket som helst! kom hem nu föfan :OOO

puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn unga dam:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0